Merhaba kızlar 🥹
35+4 de yoğun jelimsi bir pıhtı gördüm pedde. Nişandan şüphelendim fakat şeffaf/hafif kırık beyaz tonlarında bir rengi vardı. Baş parmak boğumu kadar bir boyuttaydı. Ben nişan gelmesini okuduğum kadarıyla pembemsi biliyorum o yüzden emin olamadım. Doğum yapan nişanı gelmiş ve bu anlattığım renk/yoğunlukta olan arkadaşlar varsa destek olabilir mi 😚