Merhaba arkadaşlar, doğum sonrası hastane çekimi yaptıran var mı? 2-3 fotoğrafçı ile görüştüm planlı sezeryan doğumda katılım sağlayabiliyoruz dediler. Çekim yaptıranların hepsi sezeryan doğum mu yani anlamadım planlı Vajinal doğum da olabiliyor bu şekilde anlaşma sağlanabilir ama sezeryan doğum da geliyoruz diyorlar 😅