Sudesahin_23 31 gün gecikmem var kaç kere test ve kan verdiysem hiç bi şekilde çıkmadı 20.gün 10.gün gecikmelerde kan verdim çıkmadı. Doktora gittim adet olmuyorum diye bana yeni yumurtlamışsın daha dedi 10 gün bekle olursan da gel olmazsanda gel dedi ben de tekrardan son bi kez daha test yapmak istedim be sonuç bu şekilde çıktı nasıl oldu anlamadım 
Beyza-mkl22 Sudesahin_23 Hayırlı olsun gözle görülür bir şekilde ben burdayım diyor, kan verip netleştirin
anneyim01 Sudesahin_23 Kuzum sen Hamilesin Maşallah cok net cıkmış Hayırlı Olsun inşAllah Dua na Talibim inşAllah 🤲🏻☺️
uzumlu_kekim777 Sudesahin_23 var var annesi ben burdayım diyor geç döllenme olmuş sanırım hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah 🥰
Sudesahin_23 Krnn1 kan verdim 2 saat sonra çıkacak sonucum ama çok şaşkınım ya 30 gün gecikme de daha yeni öğrenebildim