arabacimerve Gün embriyosu transfer sonrası 10 .gün bugünlerde test yaptıran var mı hiç bir belirtim yok gibi bazı günler kasık ağrısı mide bulantısı vardı ama ilaçlardandır diye düşünmeden edemiyorum. Çift embriyo transfer edildi yarın test bakılacak korkuyorum olumlu haberler varsa duymak isterim 🙏
pamuksekeer arabacimerve bugün de yapsanız çıkar Allah gönlünüze göre versin inşallah sıkı sıkı tutunmuştur size
Sedef21 arabacimerve benim 5. Gün embriyosuydu 7. Gün yaptığımda çıkmıştı ve belirti sıfırdı bende 7. Haftalarda belirtilerim başladı canım
1tulin arabacimerve bende yakın zamanda pozitif Haberini aldım anlıyorum endişenizi allahım sizede nasip etsin inşallah
Ozlemerikci543450 arabacimerve 5 gün embriyosu çift transfer olmuştum 4. Günden itibaren idrarda pozitifi görmüştüm ama kana 15 gün istedi doktorum ikiz hamile kaldım bebekler şuan 8.5 aylık sarısı başınıza 😍
arabacimerve @pamuksekeer muhtemelen çıkar ama doktorum 11 gün dediği için erken yapmak istemedim çok merak ediyorum aynı zamanda korkuyorum 😟
arabacimerve @Sedef21 1 allah sağlıkla kucağınıza versin benim için de dua edebilir misiniz 🙏 annelerin duaları kabul olur derler
arabacimerve @1tulin çok teşekkür ederim inşallah sizde sağlıklı bir şekilde evladınıza kavuşun 🙏bir belirtiniz var mıydı ve tüp bebek mi?
arabacimerve @1tulin ne diyorsunuz🥰 umut oldunuz ben de ufak tefek biseyler var ama hep ilaçlara yoruyorum kendimi hazırlamak için kaçıncı gün embriyosuydu?
tugbis2 Merhaba benimde 3. Gün transferiydi 10. Gün idrar da direk çift çizgiyi gördüm inşallah size de nasip olur 😍 kan verdim 133dü
arabacimerve @tugbis2 ya ne güzel haberler allahım tez vakitte sağlıkla kucağınıza alın insallah 🥰🙏 belirtiniz var mıydı?
tugbis2 arabacimerve sadece regl ağrısı gibi ağrı 1 hafta yoğun şekilde ağrıdı onun dışında 10. Gün kahve rengi akıntı geldi başka da olmadı kahve akıntıdan sonra korktum test yaptım zaten
arabacimerve @tugbis2 benimde arada regl sancısı gibi birsey vuruyor ve sol tarafımda en basından beri bir hareket var sanki 🥰insallah vardır birseyler allah size de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏