kurkmantosuzmadonna Günaydın kızlar. Havalar ısınmaya başladı. Yavaştan yaza giriş temizliği de başlayacak. 🌸🌼🌿 Sizlerin bu süreçte ya da günlük koşuşturmada en sevmediğiniz ev işi nedir ? Benim net ütü yapmak. Bir de pencere, kapı silmek. 😒
minosannecik_2minis kurkmantosuzmadonna mutfak dolaplarını silmek ıyyykk iğreti oluyorum ya gıcık gıcık parmak izi görünce çıldırıyorum nefes alır gibi silinmek zorunda olmasından nefret ediyorum kim icat etti şu beyaz parlak kaplamalı ışıl ışıl mutfak dolaplarını bak yine sinirlendim 😂😂
kurkmantosuzmadonna beautiful_ çamaşır katlamayı birileriyle görüntülü konuşurken hallediyorum. Sanki çabuk bitiyor gibi öyle. 😂
beautiful_ kurkmantosuzmadonna aynen çabuk bitiyor ama nedense beni çok yoruyor o ya hiç ayna ve mutfak dolapları silmeyi söylemiyorum 😅
minosannecik_2minis kurkmantosuzmadonna yok bacım ya beyaz ve parlak porselen tezgah allah belasımı veddfdfdfdf 🤣 sabah sildim de kahvaltı hazırlamadan önce o yüzden çok gerginim 😅
kurkmantosuzmadonna beautiful_ mutfak dolapları da sıkıntı. Sildiğim gün yemek yapmayı istemiyorum mutfakta. 😂
egeemomms kurkmantosuzmadonna aahhahhh ay yok şaka bi yana hiç sevmediğim mutfak dolaplarını silmek ve dolap içlerini düzenlemek gözümde büyüyor şimdi 🫠🫠
beautiful_ kurkmantosuzmadonna kız benimkiler parlak olduğu için ne kadar silersem siliym onda iz var 😅
kurkmantosuzmadonna beautiful_ ay mat olanlardan daha kullanışlı bence. Benim önceki oturduğum evdeki mattı BİM’in yağ çözü var ya ondan sıkıp nemli bezle silip kurulayınca tertemiz olurdu. Ah nasıl özledim o mutfağımı. 🥲 Şu anki parlak silmek bile gelmiyor içimden. 😒
tahamommy kurkmantosuzmadonna cam silmeyi çok severim camlar parlayınca bi neşe geliyor bana 😌 en çok toz almayı ve bulaşık mk boşaltmayı sevmem 😂😂
kurkmantosuzmadonna tahamommy kız tozları ben alayım senin evin sen de benim camlara el atarsın olmaz mı ? 🫠
kurkmantosuzmadonna minosannecik_2minis ahahaha ben de mat seviyorum bence daha şık duruyor ve temizlemesi daha kolay.
kurkmantosuzmadonna eslem2121 ay ben nedense onu seviyorum belim ağrımadığı sürece. Bir rahatlama geliyor
beautiful_ kurkmantosuzmadonna kız ben neyle silmedim ki asperox bile aldım işe yaramadı Bimdekini aldım oda yaramadı
tahamommy kurkmantosuzmadonna ahhshs olur aşkım kaçıncı kat yükseklik fobimde var biraz 😂 ben buara silemiyorum 11. Kata taşındım biraz tırsıyorum 🥲🥲