Arkadaslar 17 haftalık hamileyim hamile oldugum günden çok şiddetli reflü yaşıyorum sürekli sol tarafa uzanıyorum.ağzıma hep su şeklimde geliyor.sı içince midem çok kötü oluyor.uzanınca çok kötü.yediğim hedsey dokunuyo.reflü için gaviscon ve benzeri ilaçlar kullandım ama hiç hiç fayda etmiyor.kahvaltı ne yaparsam zehir oluyor.işk başlarda kusmam vardı şiddetli hastanede yatışım oldu.kusmam şuan durdu 4 ay tam olarak kusma yaşadım.şuanda reflü beni mahfetmiş.önerebilecegnz sizw yarayan ilaç ne oldu neler yaptınız ?