nova97 biraz yaşam şartlarına bağlı. Sosyal medyadaki güzellemelere inanma. Benim evim de 2+1 kiradayiz. Büyük oğlum 5 yaşına kadar yanımda park besikte yattı. Bı salon bı yatak odası bir de depo gibi kullandığımız odamız vardı. Bı yatak aldık oğlana depo gibi kullandığımız odayı düzenledik biraz, bı kısmında yine kutular duruyor. Şimdi 34 haftalık gebeyim ilk oglumdan kalan park beşiği acicam yine yatağımın yanına, 3 yaşına kadar yatırırim onu da yanımda.