Arkadaşlar bu saatten sonra da normal olma ihtimali var mı şuan hiçbir belirtim yok bebek baş aşağı pozisyonda ama hiç açıklığımda sancım da yok ne yapabilirim ilk gebeliğim normal olsun istiyordum pazartesi kontrolüm var bebeğin suyu ve biraz hareketleri azaldı inşallah yatırmazlar 🥲