DemetDigesu canım keşke arkadaşın şu ihtimali de düşünseydi belki de bebek son derece sağlıklıydı 😢 benim çevremde kuzenime komşumuza dediler ve onlar doğdu sapasağlam. Hadi bu hasta diye vazgeçti peki ya sonra yine aynı şekilde olursa sürekli çoçukları aldıracak mı😢 Ben buna üzülüyorum elbette saygı duyarım kararına senin de düşüncene demişsin ya benim de öyle olsa bende aldırırdım diye bebeğin sağlıklı olabileceği ihtimali de unutmayın ve bundan sonrasının da sağlıklı olacağının garantisi yok bir arkadaş yaşanmış bir örnek vermiş aldırmış 5 defa düşük yapmış sonrasında da otizmli bir bebek dünyaya getirmiş.. Bir kadın ve herşeyden önemlisi bir anne adayı olarak söylemek istedim..