Merhaba kızlar 23 haftalık ikiz hamileyim acil kanamayla doktora gittim 1 parmak açıklık var dedi yatış yaptılar 1 haftadır hastanedeyim açılma 2 parmak olmuş bebek baskı yapıyor rahime dedi doktor serklaj olamıyorum hafta olarak ilerlemiş suyu patlayabilir diyo doktor 24 hafta dolunca bebekleri alırız diyo korkuyorum