zehraclk0 Dün testim pozitif çıktı sağlık ocağına gidip kan verdim ama hâlâ e nabıza düşmedi hafta sonu olduğu için mi acaba? Meraktan ölüyorum
zehraclk0 sara29 Sabah çok erken verdim normalde de aynı gün düşerdi ilk defa böyle gecikti ya şansıma