saltur Hanımlar şimdi lavaboya kalktım da nişanımın geldiğini gördüm ama kanlı damalı bir rengi yoktu 35 haftalık hamileyim yarın doktorumu da arayıp soracağım da sabah olmasını bekliyorum şeyi merak ediyorum ilk doğumumda bunu görmemiştim hiç sabaha doğru suyum gelmişti sadece bu nişan gelmesi olayından ne kadar sonra doğum başlar onu merak ediyorum?
Brnzl saltur Bende 34+6 yım. Sabah 5 te lavaboya kalktım. Peçeteye baktığımda 2 damla açık kırmızı renkte kan gördüm. Az önce tekrar gittim yoktu. İlk gebeliğim ne olduğunu anlamadım.
Htcmommyy2125 saltur nişan olduğuna emin misiniz.. Kendinizi yoracak şeyler yapmayın. Dinlenin bol bol.
marlam saltur benim iki defa lekelenmem tarzında oldu biri 36 haftalıkken birisi de 40 haftalıkken ama doğum olmadı
Seyma190623 saltur benimde 39+1 de gelmişti nişanım ama nişanla beraber sancılarımda gelmişti 2 gün sonra 4 cm acıklıkla dogum yapmıstım. sizin sancınız yok, acılmanız, 1 ay bile sürebilir bu durum..insallah zamanında gelir minik
saltur Brnzl kan olması biraz daha tehlikeli bir durum bildiğim kadarıyla lütfen en kısa sürede bir doktora gidin baksınlar beklemeyin hiç sancı falan
saltur Htcmommyy2125 evet nişanmış bugün kontrole gittim alttan muayene oldum açıklık yok dediler ama gelen şey de muhakkak nişandır dediler rahimde yumuşama varmış dediler bir iki hafta daha dikkat edersem inşallah doğumu biraz bekletebiliriz
saltur marlam nişan geldikten sonra ne kadar beklediniz doğum için bana bugün de olabilir bir iki hafta sonra da dedi ama Nst’de hiç sancım da çıkmadı
nisa4634 saltur bende de öğlen akıntı oldu krem sümüksü gibi dün geceden beri rahatsızım hatta suyum geldi diye şüphe ettim değilmiş ama krem akıntı aynı pıhtı gibi büyüktü ilk defa böyle olduğunu gördüm şimdi Nst bağladılar hafif sancım göründü korkmuyor değilim 33+2 haftayım
saltur Seyma190623 inşallah 🙏 bebeğin kilosu ölçüleri çok şükür iyiymiş önden gitme durumu da var bir hafta ama biz yine biraz daha beklesin istiyoruz tabi bakalım zaman ne gösterecek 🤔
saltur kmulhim yahh gerçekten mi😳 benimde şimdiden içime doğum korkusu girdi sabaha doğuracakmışım sanki gibi
saltur nisa4634 korkmayın lütfen iyi olur inşallah 🙏 ben haylen doğum yapmadım 1 hafta oldu ertesi gün doktora gittim nst’ye bağlandım sancım çıkmadı muayene oldum gelen nişanmış dedi doktor o gelmeye devam da edermiş dedi taa ki açılman olup suyun gelmeyene kadar doğumun başlamış sayılmaz dedi eve gönderdi
nisa4634 saltur bende normalde sürekli akıntım olur hamileliğimden önce de vardı hala devam sa ediyor dün sadece hamileliğimde biraz büyük gördüm o akıntıyı Nst dün bağladılar iki defa arayla sancılarım çıktı eğer yanlış değilse zaten sancım da hafif vardı birde bende pazartesi 24 saatlik idrarımda protein kaçağı çıkmıştı dün bı durumdan dolayı ve dün ki rahatsızlığımdan yatış verdiler