Kızlar bu ikinci sezeryanım . 1 ay oldu oldu doğum olalı . 1 haftadan sonra ayaklandım ve tek başıma 2 çocuk ev idare ettim . Ama 2 gündür dikişlerimin sağ tarafı oturken iyi , ama ne uzanmama ne kalkmama izin vermiyor . Yanıyo resmen içi çok ağrıyor . Acaba eğilip kalkarkennmi zorladım, yoksa üşüttüm mü yoksa başka bişey mi olur