ayseveysel 39+5 gebeyim en son perşembe günü acile gitmiştim 1 cm açıklık vardı. Bu gece 10 dk da bir sancı oluyo belimden kasıklarıma ama uzun sürmüyor 10 saniye falan sanki büyük tuvaletim geliyorda kabız olmuşum yapamıyorum onun ağrısı gibi kuyruk sokumunda da ağrı oluyo
seher8 ayseveysel şuan aynı durumu yaşıyorum bende 50 dakikadır kuyruk sokumumdan karnıma kadar ağrı var büyük tuvaketim varmış gibi hissediyorum ama yok
ayseveysel Elisa0110 bi saat kadar daha bekliyim en iyisi aynı şekilde devam ederse gideyim çok dayanılmıycak bi ağrı değil ama süresi şuan düzenli
beyzagurbuzz ayseveysel bende de 2 farklı zamanda bugün sancı çıktı. Doktor sancın olursa takip et, düzenli olursa acilden giriş yap dedi. İstersen biraz daha bekle ama ilerlerse ağrın, düzenli devam ederse durma git derim canım.
ayseveysel beyzagurbuzz öyle yapıcam mutlaka çünkü ihmale gelmez bide ilk gebelik süreç neoluyor nasıl oluyor bilmiyorum ondan birazcık daha takip edip gidicem olmazsa
beyzagurbuzz Yani normal doğumu bilmemekle birlikte rahim kasılmaları yüzünden, bebek de yoluna girmeye çalışıyorsa bağırsaklara baskı yapıyordur, ondan tuvalet ihtiyacı geliyordur diye düşünüyorum.
ayseveysel beyzagurbuzz evet kesinlikle öyle , tuvalet ihtiyacı olmasa bile bebek kanala girince baskı olunca o his oluyormuş
ayseveysel aybike5_0 acile gittim açılma 2,5 cm olmuş rahim ağzı baya incelmiş doğum bugün olabilir bugün olmazsa yarın kesin olur hafif sancılar var ama yeterli değil daha dediler eve yolladılar saat 9-10 gibi tekrar gidip muayane ve nst bakcaklar
ayseveysel aybike5_0 aminnn inşallah Rabbim hepimizin evladını sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲 kolay bir doğum nasip etsin