mrsaydemir Kızlar 31. Haftadan sonra bebek 100 gr almış sadece şuan güncel kilosu 2100 gr ve böyle giderse erken alacak doktorum. Bugün nst de de bayağı sancı çıktı ama ben hiçbirini hissetmıyorum.. 36 ya alabiliriz dedi🥹 rahim ağzında açılma yok o yüzden yatırmadı. Birde neden kilo alması durdu yaaa.. Beslenmeyle alakası yokmuş🥹
evremkesmis mrsaydemir 34 haftada 2086 kiloydu. Multivitamin ve protein ağırlıklı beslendim. 35. Haftada 2495 oldu. Karın çevresi 3 hafta geri kalmıştı.
tdrmss mrsaydemir canım 30 hafta gibi bebegim 2000 gram demişlerdi sonra 33+4 de 2250 gramdı ve bende baya kafama takmıştım 1 ayda sadece 250 gram mi aldı diye şuan haftasına göre bence kilosu iyi senin bebişin Geçen gittim tekrar 35+4 de 2935 gram dediler bence 32 33 den sonra birden almaya başlıyor bebekler
bartulies mrsaydemir benim 37den 40a kadar 3200 dediler kilo almıyor dediler bi doğdu 3760 bide 2 günde 1 çağırıyorlardı son zamanlar yani ona rağmen sürekli yanlış ölçüldü belki seninde öyledir özellikle bebek kafası kanaldaysa doğru ölçemiyorlarmış sanırım
mrsaydemir evremkesmis öyle 2 hafta falan geriden gelen birşeyi yok hatta bacak kısmı önde görünüyor. Ama neden kilo alması durdu anlamadım. Yemeyle alakalı değil dedi doktorum zaten ben çok sağlıklı full proteian agırlıklı beslenıyorum. Gebelık şekerim de olduğu için 🥹
evremkesmis mrsaydemir benimde sadece karın çevresi geriydi. Hatta kafa gelişimi 3 hafta önde boyu haftası ile uyumluydu
didi33 Benimde bebeğimde gelişim geriliği var beslenmeyle alakası yok dediler. Bebeği besleyen damarlarımda problem varmış. Akım kaybı varmış öyle söylüyorlar saha farklı adlarıda var da en anlaşılır bu şekilde. Tabi sizin neyden bilemiyorum doktorunuz herhangi bir şey demedi mi ?
mrsaydemir didi33 4 gün sonra bakacak tekrar kan akışında falan sorun yok bazı bebekler minyon olurmuş. Veya bazen rahim bir süre sonra beslemeyebılırmıs plasenta da da sorun yok sadece biraz küçük bu kadar besleyebılıyormus yani 31 den sonra böyle oldu aslında
byznrgkcn Doktorlar hiçbir zaman tamı tamına doğru ölçüm yapamazlar Oyüzden hiçbir doktorun dediğine yüzde yüz inanma ve güvenme:) biz kadınlar yapı gereği hemen telaşlanıyoruz panik yapıyoruz üzülüyoruz vs ama ben gebelik sürecinde şunu anladım hiçbir şeyi kafana takmayacaksın umursamayacaksın Allaha bırakacaksın
mrsaydemir byznrgkcn çok doğru diyorsunuz ama doktorum da kötü konuşmadı aksine çok rahatlatıcı konuştu. Kilo almazsa bir ilaç vericek ve yakın takipte olcam yine almazsa bebegın içerde durmasının anlamı yokmuş
asdtly Kızlar ben de 37+5teyim. Bebeğimize her kontrolde minyon olacak bu kız dedi (ki anne baba tarafı biraz minyon zaten) ama dün gittiğimizde 9 günde 100 gram almış, 200 gram kadar almasını beklerdik dedi. 3 gün sonra tekrar bakacak hala yavaş kilo alıyorsa müdahale ederiz dedi. Sizce normal mi ? Çok moralim bozuldu
buycu58 asdtly perinatolojiye yönlendirip, plesanta yaşlanması, bebeğe giden kan akışı, oksijen vs bakıldı mı? Sorun yok ise normal. Aynısını yaşadım, bacak boyu karın çevresi kilosu 2 hafta geride idi. Eğer plasenta sorunu yok ise minyon olabilir dendi.
zzz5858 benim de 32 hafta 1640 gr çıktı ve doktorum geride kaldığını söyledi :( demirim yükselmiyor bununla mı ilgili acaba
asdtly buycu58 hayır sadece kan akışına baktı gayet güzel dedi. Salı günü tekrar ölçecek. Ben de proteine yüklenecem artık inşaallah faydası olur