papatiaa Kızlar öğlenden beri aşağıda baskı ve dediğim gibi ara ara adetim gibi sadece belimde bir ağrı oluyor bugün kendimide yormadım öyle bu neyin nesi
beyzaokanvebebek Ben henüz o haftalarda degılım üste çıksın da bilen arkadaşlar yorum yapsın diye yazıyorummm
sev730_ 38 haftaligim bel ağrısı beni mahvetti bol dinlenmen lazım ağrı kesici alıyorum ama yine fayda etmiyor bende bilmiyorum ne yapacağımı
sara29 37+6 ‘yım bel ağrısı ara ara kasık ağrısı yaşıyorum bende.. sabah geçiyor daha çok akşamları oluyo
acelyamm 36+4 bende de yoğun kasık ağrısı ve belde agrı oluyor. Nstde hafif sancılar çıkıyor. Bebek mesaneye çok baskı yapıyor. Ayakları karnımdan çıkacak gibi bastırıyor. Yerleri daraldıkça her yerden iktiriyorlar ve ağrı yapıyor diye tahmin ediyorum