maco61 ben de ayın 5 inde, 6 yıl sonra 2. sezeryan olacağım inşallah 🌸
İlkinde özelde olmuştum, sodayı uyuşturduktan sonra taktılar. Arkadaşım da işi doğum yapmış birini uyuşturmadan taktılar canım yanmıştı biraz dedi, o yüzden bu sefer ben uyaracağım ben uyuşturup takmanızı istiyorum diyeceğim.
Karna bastırma olayında da yapıldı mı gerçekten hatırlamıyorum ama buradaki arkadaşlardan biri herkes herşeyi anlatıyor, onu uyuşukken yaptılar bana hiç de bir şey hissetmedim korkma dedi sağolsun.
Sen de korkma, iyi geçecek gibi düşün, düşünelim 🌸 Pozitif düşün pozitif olsun