Iremm2611 Kızlar 11 haftalık hamileyim ne kadar su içersem içeyim o su içme isteği geçmiyor kana kana su içiyorum resmen. Gebelik şekeri oluşmasından korkuyorum neden olabilir yaşayan var mı ?
sarumervee Iremm2611 canım bende şeker yok çıkmadı ama bende hamileliğim başlarında aşırı su tüketme isteğim vardı özellikle soğuk halada var
zuzubayram Iremm2611 ilk haftalar bende öyleydim içim yanıyordu hep mide bulantılarım geçince oda geçti şekerime normal bakıldı iyidi ama şeker yüklemesi yapmadım hiç .
gizemli00 Iremm2611 o halen vende var ve tükürüğüm bile arttı sürekli su içmek istiyorum özelliklerde soğuk su
Iremm2611 sarumervee inşallah gebelikten dolayıdır şeker olmasından korkuyorum bende de çıkmaz umarım
Iremm2611 zuzubayram evet valla ama hiç yaşamadım anormal bi şey gibi geldi balinalar gibi içiyorum sürekli😂
sarumervee zuzubayram hahaha😅çok iyi anlıyorum sizi😂 cinsiyetiniz belli mi kız bebişte genelde sıcak bastığı için oluyomuş bende sonradan öğrendim
Iremm2611 sarumervee henüz kontrole gitmedim randevum haftaya 12 olcak belli olur mu bilmiyorum küçük henüz
zuzubayram sarumervee evet kız 😂 belirtiler de kızdı zaten hep oğlumla alakası yok bu gebeliğimin çok zor geçiyor inşallah sağlıkla dogarlar 🌸😂
sarumervee Iremm2611 erkekse belli ediyo bazen kendini ama doktor benzetme yapabilir net bişey demez daha erken diye ☺️
Iremm2611 sarumervee bazıları da erkek geç belli eder kız erken gösterir diyolar . İlk gebeliğimde de 13. Haftada kız demişti doktorum yanılmamıştı da onu kaybettim malesef ikinci gebeliğim bu da
sarumervee Iremm2611 doktorum çıkıntı varsa erkektir demişti ondan öle dedim canım benimde 12 haftada kız dedi kızçem olacak hayırlısıyla☺️💕rabbim sağlıklıca kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 benimde 2 kaybım oldu
Iremm2611 sarumervee sizin kaç haftalıktı? Maşallah Allah sizin kucağınıza almayı nasip etsin sağlıcakla
sarumervee zuzubayram 😂 doğruymuş demek ki benimkide kız ayy cidden zor geçiyo vallaha Allah yardımcımız olsun bizim cimcimeler zorluyo bizi belli ki😅aminn sağlıkla gelsinler inşallah 💕🙏🏻
zuzubayram sarumervee Amiin amin kızlar doğunca sakin oluyor mus umudum o inşallah sakin güzel bir kız olur 😍 sağlıkla gelsinler inşallah 34 haftalık olduk şükür sezeryan la artık ne zaman gelir Allah bilir.
sarumervee zuzubayram ayy inşallah benim bebekliğime annem sen put gibiydin koyduğum yerde durur uyurdun diyo hahah bakalım bizim kızçe nasıl olacak🤭😅ayy maşallah az kalmış sizin sağlıkla gelsin prenses ☺️💕bizim daha 29. Hafta
zuzubayram sarumervee inşallah bize çeker diyelim o zaman kızlar bende sakin bir zararsız bir kızmışım 😍 Rabbim size de sağlıkla kucağınıza almayı nasib etsin inşallah ❤️🌸 çok az kaldı benim baya stres heyecan var Rabbim hayırla sağlıkla dogurmayı nasib etsin
sarumervee zuzubayram inşallah 🥰amin sağlıklıca alalım bebişlerimizi kucağımızı hayırlı kolay doğumun olur canım umarım ☺️