Ronaa ay abla hiç üzülme Allah vereceği varsa veriyor istersen kırk kilit vur valla samimi söylüyorum bunu ben 3 yıldır korunuyorum sonra kistim olduğunu biliyorum ama baya büyüdü ameliyatlik dediler ,sonra gittim işte rahimle alınır tekrar gebe kalman gerekiyor dediler ben sonra 3 üncü çocuğu düşünmeye karar verdim korunmayı bıraktım 1 yıl korunmadik olmadı hangi doktora gitsem olmaz hormonların şöyle böyle yok tiroid bilmem ne falan sonra dedim ki Amman bu böyle geçmez sağlığım daha önemli diyip tekrar Yasmin ile korunmaya devam ettim o donmede panik atak kirizlerim arttı psikiyatrik ilaca başladım 3 tane 150 mg dan fazla ve ciddi ilaçlar , sonra boyun fıtığım patladı ameliyat dediler ilk önce ilaç vs iğne başlandı onları da bir güzel oldum mu , sonra heryerim sivilce akne leke vs pskolojim bozuldu rohangutan diye bir ilaca başladım ve Dr tenbihledi kesinlikle hamile kalmaman gerekiyor diye bende diyorum ki korunuyorum zaten 😄😄😄 sonra ilaca başladım 3 ay kullandım bu saydığım ilaçlarla toplamda 7 tane ilaç kullaniyordum fıtık ağrısı beni perişan etti kolum kalkmuyordu artık hastaneye gittim ameliyat dediler kan vs aldılar sonra Dr bir aradı beni ameliyat olamazsın sen hamilesin ben şok oldum nasıl dedim korunuyorum bir gittim hastaneye çocuk olmuş 6 haftalık benim haberim bile yok üzerine görmüşüm şuan da 11 haftalık herşey nasip kısmet doktor bile şok oldu yani sen bu kadar ilaca rağmen nasıl kalabildin dedi bana o bana hamile kalamazsinndiyen doktorunda yanına gittim dedim sana yanlış randevu almışım siz bana gebe kalamazsinndemistiniz beni burda aglattiniz ben şu kadar haftalık gebeyim sizde hakkımı helal etmiyorum dedim çıktım