endlesslove1 Kızlar Crp 13.95 D dimer 0.94 Pıhtılaşma problemim var kan sulandırıcı kullanıyorum 5 mayısta kontrolüm var bu testleri hematoloji istedi enfeksiyon çok mu yüksek ve pıhtılaşma varken extra tehlikeli mi
mlsk endlesslove1 bende de pıhtılaşma var gebeliklerim de kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyorum normal hasta olduğum da fark eden bir durum olmuyor
ipeksyy endlesslove1 pıhtılaşma hakkında bilgim yok ama cep 15ti antibiyotik başlattı doktor tekrar tahlil vermedim ama hastalığım iyilesri
rumsal endlesslove1 boğaz enfeksiyonu olmuştum ben zaten antibiyotik kullanmadan atlatamıyırum crp de yüksek çıkınca yazdı doktor
mlsk Crp değeri 0-5 arası olmalı bildiğim kadarıyla kızımın değeri bazen 200 ü geçer bademcik enfeksiyonundan çok yüksek değil sizinki sanki
mlsk endlesslove1 Allah ın izniyle bir şey olmayacaktır zaten hamileyseniz iğneye ya da hapa başlarsınız pıhtılaşma için enfeksiyon için de hafif bir antibiyotik verir belki doktor atlatırsınız geçmiş olsun