zzehra2727 aynı benim gibi yanılma oluyor ama artı yönde de oluyor. Mesela bebek küçük gözüküyor ama büyük çıkabiliyor. Yazanlar olmuş kol çıkması yada bebeğin vakumla çekilme durumu. Bunlar olabilir ama olmayadabilir. Benim mesela 50 gr fazla çıktı doğumda çok bişey değil ama 4 üstüydu 7 doğuma bedelde. 7 kere gitti geldi denedi doktor canımdan can gitti. Eğer ilk dogumunsa normal doğum riskini alma derim. Ama ilki normal bu bebek kilolu diye sezeryan olabilir dediyse bi dene normali