Parmağıma diken battı diye ağlayan sağlık ocağına giden, en ufak bi keside ağlayıp ortalığı yıkan, baş agrisinda bile tahammülsüzlesen biriydim.
Ama normal doğumu destekleyen de biriydim ana rahmine bebek düştüğü günden itibaren normal yapacagim dedim çünkü sezeryandan daha çok korkuyorum ve o normal doğum günü geldi çattı Allah bana Seyit onbaşı gücü vermişti sanırsın 9 köyü sırtım alıp gidebilecek gucteydim sancılarimi çok güzel karşıladım 8 saat sancı çekip 40 dakikada doğurdum(maşallah) şimdi 2.doğumum yine korku var ama yüce rabbim biz kadınları öyle güzel öyle güçlü yaratmış ki gelip geçiyor doğumdan korkmayın o sanciyi nefeslerinizle karşılayın taş çatlasın 2 gün acı çekersiniz ama ondan sonrası bir kokuya yenilip tüm acilarinizi unutur toparlarsiniz