Sarellamm Aranızda geç döllenme yaşayıp Doğum yapanlar var mı?? Benim iki hafta geç döllenme fakat Doğumum şat a göre mi ultrasona göre mi bilemiyorum bilen var mı???
Srfn11 Sarellamm ben 28. Haftamdayim gec dollenme benimkiside. Ultrasona gore canim ama 1 hafta gecti bnm doktorum ultrasona son adet tarihimi 1 hafta sonraya yazmisti
[silindi] Sarellamm banada geç döllenme dedi 9 haftalık dediği bebeğimi 7 haftalık artık dedi 7 haftadan hesapladı doğumuda bakalım ne olacak benımde tuhafıma gitti ama hayırlısı😀😀
Sarellamm Srfn11 aslında Benim doktorum da doğumumu şat tarihine göre olacağını söyledi bende şuanda 27/1 im ama doğum ne olacak bilmiyorum ultrason da hala 2 hafta geride bazıların kapatıyormuş arayı benim ki kapatamadı şuana kadar
Srfn11 Sarellamm Nasil yani orasini anlamadm bnmki tam haftasiyla uyumlu gidior siz gec dollenme oldgu icin 2 hafta oncesine yazmadimi ultrasona 🙄
Sarellamm Srfn11 sizinki haftasıyla uyumlu benim ki geride 2 hafta o ultrason da da öyle geride ama Doğum adet günü ne göre olacak dedi yani
Srfn11 Sarellamm Evet oyle oluyor kuzum ama gelisim geriligi deildir o her bebek ayni boy ve kiloda olmuorki ztn bnmki ileride bile gidio mesela ama doktorum iri cocuk olur ddi yani ona cok takilma 👍🏼
fathan Arkadaşlar merhaba konuyla birebir ilgili değil kusura bakmayın dr bana da hafta geç döllenme dedi şuan 11. Haftadayız merak ettim geç döllenme olan bebekler erkek olurmuş diye Bir araştırma varmış sizin bebişlerinizin cinsiyetin nedir