rumeysa_ttkrky16 ilk gebeliğimde felaket bir pelvik ağrım olmuştu yataktan kalkamıyordum falan anlamıştım yani girdiğini bu 2. Gebeliğim bebek baş aşağı ama ağrım falan yok kanala girdimi bekliyormu bilmiyorum başaşağı olduğunuda doktor söylediği için biliyorum🤷♀️ (ilk gebeliğimde aksak gebe yürüyüşü yaptıktan sonra pelvik ağrım başlamıştı)