nilpa açıkçası ben doktor konusunda iyisini bulana kadar 2 doktor değiştirdim hiç biri içime sinmiyordu. Cinsiyet söyleyen doktorum yaşadığımız ilde ki en iyi doktor. Detaylı ultrason yaptı renkli olarak bebeği her açıdan değerlendirdi 30 dk ya kadar kaldım. Hepimiz bu süreçte en iyi doktorlara denk gelelim inşallah 🤍