Selam kızlar benim beta ilk güzel ama sonra yavaş artmaya başladı sonra 50 düşüp 200 artıyordu kese yok betam 2000 i geçikti alttan muayene de görünmüyor hala böyle olunca dış gebelik ile yatırdılar beta takibi yapıldı her hasten betası aynı olmazmış öyle dediler betam yatırılınca 23 Nisan 1690
22 Nisan 1669
20 nisan 1731
18 nisan 1537
En son dediler kürtaj temizleyelim mecbur tamam dedik kürtaj sonrası betam yine 100 düştü kürtaj işe yaramadı düşük için iğne MTX iğnesi yapıldı 4. Gün kan vereceksin ve 7. Gün dediler bende eve çıkmak istiyorum deyip imzalı kapıt ile eve çıktım eğer bu da düşürmezse 2. İğne o da olmazsa ameliyatla tüpün alınacak dedşker ama hangi tüpte bilmiyoruz bakacağız dediler böyle olan var mı ?