Momlife_ aa hayıır ilk doğduğunda hiç kuru olmuyor aksine zaten nemli beyaz bir tabaka oluyor bebeklerde ve onu sıcağa yada soğuğa karşı hazırlıyor, o ne kadar kalırsa o kadar faydası var hemen banyo yaptırmayın diyorlar genelde, farkettin mi bilmiyorum ama eskiden hastanelerde bebekleri yıkarlardı şimdi sadece siliyorlar o tabaka tamamen gitmesin diye