anonimhesappp yok kızz o kadar da hafif değil 😂 yani satıcı bana tanıtırkende bastırıyordu sürekli tutma kısmına bak çok sağlam diye, ben sürekli kapatıp açmıyorum evde kapının girişinde duruyor eşimde sağolsun vestiyer gibi kullanıyor djwjdb bende çantasını öne asıyorum bazen