Cinarasaf asla korkutmak gibi bir niyetim yok ama 100 den asagiya inmemesi gerekir kalp atışlarının ya doğum başlamış deniliyor ya da sezaryen e alınması gerekiyormuş. Nst ye baglandigimda söylemişti doktor. Bence ihmal etme git yatış yapabileceğin bir yer bul.