nmtcrkk bende geçen yaz olmuştum tetonoz aşısı ama doktorum koruyuculuğu bir sene mutlaka yaptır dedi bir doz yeterli demişti tek doz vuruldum ikincisini yapmayacağım ama şimdi tetonoz ve boğmaca birlikte vurulan aşılar varmış boğmacaya da gerek yok sadece tetonoz olabilirsin dedi bende sadece tek doz tetonoz vurundum mutlaka yaptırın