Merhaba iyi akşamlar.Bi sorum olacak son adet tarihim 31 Aralık test yaptırdım 102.2 çıktı üç gün sonra doktor keseyi göremediği için tekrar gebelik testi yaptı onda da 295 çıktı doğu görevinde olduğumuz için doktor ve hastane sıkıntımız var. Doktor hiç bi şey sormadı da söylemedi de ne kaç haftalık hamile olduğumu söyledi ne son adet tarihimi sordu. İnternet üzerinden hesaplama da 4 hafta 6 günlük çıkıyor kese ne zaman gözüküyor bi problem mi var acaba ilk gebeliğim 23 yaşındayım çok korkuyorum