Korkutmuş herkes sizi ama yaptırmak zorundaysanız yapacak biley yok bende yaptırdım mecbur olduğu için. Gözleri kapanmasın diye kenarlardan kanyicayla sabitliyorlar. İster istemez rahatsız oluyor ama acı verecek bişey olduğunu sanmam. Tek sorun kızımın gözleri çıkınca kıpkırmızı oldu bi gün zor geçti onun harici problem yaşamadık ki sağlığı için yapılıyot