Betulpehlivan Sevimgencer Hayr canım normal degil haftan cok erken senin ben bile suan 27+5 oldum ve sertlesme den hastaneye yattm bu bir rahim kasılması toplanma dediğimiz sürekli olursa rahimde acılma yapabilir lütfen ihmal etme ben suan hastanede yatıyorum
LareninAnnesi Sevimgencer Hayır olmaz o haftalarda başlar zaten hem rahim büyüdüğü için hem de alıştırma için.
Haticee47 Sevimgencer bendede oluyo du bende doktoruma soyledım yerı daraldıgı ıcın oyle sertlesıyo benım ıkıncı gebelıgımbu arada
aarzucaa 23 haftada yeri çok dar değil canım okasılmalar magnezyum eksikliğindende olabilir, farklı bişeyde olabilir, korkma ama ihmalde etme ve bence git, içeriyi göremiyoruz sonuçta senin de için rahat etsin