meloyummr cunku soyle bisey oldu, kan uyusmazligi ignesi icin formalite yatışım verildi. 1 2 saat sonra çıkacaktım igneyi vurulup. Esimde asansorlerin onunde bekledi beni. Ben odadaydim. Asansorlerin önünde bile oturtmamislar eşimi. O da demis 1 saat bisey falan diye, yok yine de izin vermemisler. Sadece ziyaretci saatinde bu katta olabilirsiniz demisler