Ben 2. Dogumumu yaptım orada vajinal 35 haftalik gelmişti oğlum kendi sancim ile 3 yıl önce ilkden tekli oda denk geldi çok rahattım özel gibi aynı bir hafta takip için yattım tansiyon +protein kaçağı + gelişim geriliği vardı sonrasında kendi sancim nişan su geldi 2 kişilik odaya geçmiştim temiz ve ilgili idiler hergun aynı saatte temizlikçi ablalar geliyordu hiç aksatmadan temizlik konusuna çok takarım hiç rahatsız olmadım özele oladar paralar iyi ki vermemişim buda 3. Dogumum olacak inşallah 37. Haftam yine orada yapıcam oradaki doktorum kestele gitti temmuza kadar geçici görev ona kontrole gittiğimde yine sehir hastanesinde doğum yap burda hastane küçük riske girme dedi çünkü tansiyonum 14.9 buluyo şimdilik böyle sancimi bekliyorum size de hayırlı doğumlar