senayldrmc Bebeğiniz kaçıncı haftanıza dek cinsiyetini gizledi? Ben en son 17 haftalıkken ultrasona girdim ve yine gizliyordu. Detaylı ultrasonda cinsiyeti görünür mü?
yldzz01 senayldrmc 20. Haftada detaylida ogrendim ilk bebegimi erkek olmasina ragmen😃doktorum tahmin ediyordu ama gostermedigi icin net birsey diyemiyordu
gamzeakarsu17 senayldrmc evet detaylıda görünür cihazlar daha üst seviye olduğu için ben ilkinde detaylıda öğrenmiştim şimdi 11 haftalık hamileyim her hafta bekliycem acaba gösterir mi diye
sarilale123 senayldrmc doktor tahminde bulunmuştu 11 de sonra fetal dna da belli oldu ama sonuç için gittiğimde 123de yüksek ihtimalle kız demişti. 15 te devlete gittim oda direkt cinsiyeti kız dedi 😁
senayldrmc Şu ana kadar doktorum göstermediği için kız olabileceğini söyledi ama sizlerin de önce kız olabilir denilip detaylı ya da normal ultrason da ilerleyen haftalarda erkek olduğu netleşince söylenildi mi?