Rbs111 Kızlar 4+3 hamileyim . Değerlerim rabbime şükür 4 kat artıyor kese için erken . Yani kimyasal ve dış gebelik şüphem yok. Sadece mesela ayağa kalkıyorum keskin bir acı saplanıyor. Az önce otururken kalp atması gibi 1 saniye arayla ağrı oldu 😞 yaşayan var mı daha önce kimyasal ve dış gebelik yaşadım
Ayseymen Rbs111 o yerleşiyor ondan korkma canim emin ol hareketlerini hissedene kadar insanin aklindan bin bir turlu sey geçiyor
Ayseymen Rbs111 gerçi hissettikten sonra da boyle emdise bir sey olacak mi kaygısı her ahlde dogana kadar boyle yada ben oyle olucammm