tugce_42 Hamılelıgım basından berı kabızlık cekıyorum 24 haftalıgım 6 gündür cıkamıyorum tuvalete chatgb sorup gliserin fıtıl aldım ama eczacı doktora sorup oyle kullanın demıs esıme kullanan var mı kullansam sıkıntı mı
rabiaduru1 tugce_42 bende gebelikten kabız oluyorm sık skk ya. İlaç kullanmadm ama aç karna elma yiyorm kefir içiyorm biraz rahatlatıyor beni. Beyaz ekmek yiyorsan kes o da kabızlık yapıyor
burcubulutt tugce_42 merhaba o aldığınızı ben oğluma 7 aylıkken kullanmıştım aşırı derece de kabız olmuştu o şekilde çözülmüştü ama yani sürekli kullanılmaz ama bebeğe verilmişti kullanmıştık yani
kubrasjsjs tugce_42 6 gün aşırı şişlik yapar ya gece yatmadan bir su bardağı kefir için işe yarar belki kuru kayısıyla beraber
_ruveyda06 tugce_42 Gebeliğimin başından beri sorun yaşıyorum doktor ilaç yazdı kullanmadım bide bende serklaj dikiş var asla ıkınma olmaması gerek sabah aç karnına yarm bar ılık su 1 tatlı kaşığı zeytinyağ üstüne tekrar ılık su içip kahvaltımı yaptım çok iyi geliyor hiç bi yan etkisi de olmuyo
sonsonn tugce_42 canım sabah aç karnına bir su bardağına bir kaşık zeytinyağı ve bir tatlı kaşığı bal koy karıştır iç üç dört güne rahatlarsın
sarilale123 tugce_42 magnesie calcine kullandım ben hemende rahatlattı kadın doğum doktoru yazdı bana , danışıp kullanın isterseniz
sarilale123 Cimenc duphalac bildiğiniz şerbet gibi tadı 🤦ilk gebelikte onu kullandım ama bunda vermedi doktor anlamadım
damlayl tugce_42 magosit içiyorum magnezyum doktoruna sor istersen kan ilacının tersinw ishal yapma özelliği var birbirini dengeliyor gibi geldi bana
ssselinn Dulcosoft kullanabilirsin. Bende gebeliğin başımdan beri var probiyotikle beraber ara ara duşcosoft kullanıyorum. Memnunum