nazar12 evet haftasına göre hep 1 buçuk hafta önde gidiyordu kilosu boyu zaten uzun boylu bir bebekti 37+0da doğdu 53 cm di boyu kilosu da 3030 grdı ultrasonda kilosuna dr 3200 demişti doğduğunda 3030 gr dünyaya geldi ama haftasına göre yine iri ve uzun boylu bebek demişti bence kefirin çok etkisi olduğunu düşünüyorum ben