elfkbramtn çok teşekkür ederim canım cok sagol verdigin yanıt icin ve beni motive ettigin icin🙏🏻🙏🏻😇zaten ilk andan su zamana kadar hersey hep normaldi bizimde bebisde bende cok sükür sorunsuz normal ilerliyoruz 🙏🏻🙏🏻Hatta kafası asagıyada dönmüs fakat boyumun kısa olusunu söyledi bu hafta oda görmeden anlayamayız zaten ama genelde olabiliyor diye konuştu bende iyiyi düşünüyorum ve inşallaj basarıcama inanıyorum umarım çatı muayenesi olduğumda güzel seyler söyler 🙏🏻🙏🏻😇gerçekten normal dogumu cok istiyorum ama tabi şartlar sezaryen a yöneltirse napalım hayırlısı 🤷♀️🙏🏻🙏🏻Saglıkla alalım da bebislerimizi kucağımıza baska bise istemem🤲🏻🤲🏻🐣