elfkbramtn teşekkür ederim canımmsenin kaç cm
Doktor haftada bir gel dedi ama ben kendim 2 haftada bir yada 10 günde bir gidiyorum
Çünkü haftada bir gidince hiç bir farklılık olmuyor ki
Çocuğun hareketinde bişey yoksa benim sancım yoksa ben gitme taraftarı değilim