Merhaba hanımlar bir haftadır sağ kaburga ağrısı ve baş ağrısı yaşıyorum bugün tansiyon ölçmek için sağlık ocağına gittim fakat tansiyonum normal çıktı ama şiddetli baş ağrısı devam ediyor du orda hemen idrar tahlil yaptım ve idrarda +2 protein kaçağı olduğu ve bu durum gebelik zehirlenmesi olduğu söylenildi ordan hemen hastaneye gittim ama ben gidene kadar tüm doktorlar gitmişti sistem kapanmıştı randevum pazartesi günü var nöbetçi doktor baktı sadece Nst baktı bebeğin durumu iyi pazartesi günü kendi doktoruna görün dedi hamilelikte bu durumu yaşayan varmı korkuyorum biraz 🥺