Susambebis bi özelde oldum bi devlette, hastanede kalmıyorsunuz işlem yapıldıktan sonra 2 saat gözetim altında tutuyorlar, geldiğiniz kıyafetleri de giyebilirsiniz isterseniz yedekte götürün, hastanede ped vermişlerdi ama yinede yanınızda bulunsun, normal adet gibi kanama oluyor çok fazla değil