__babyandme__ Bebişimin hareketlerini bugün biraz az hissettim dünki gibi tekmelemiyor evham mı yapıyorum anlamadım haftamız 32+5 haftası bana yakın ya da aynı olanlar bu durumu yaşıyor mu merak ediyorum
serabis __babyandme__ sol tarafının üstüne yatıp takip ettin mi ben de 34üm bir iki hafta önce aynısı oldu korkmuşum ama çok şükür iyiyiz 🙏
kezbugokce __babyandme__ canım bende 32+4 üm. Eğee ufakta olsa hissesiyorsan endişelenme. Bol su iç sol tarafına yat dinlen tatlı birseyler ye. Benimde bazen inanılmaz hareketliyken ertesi gün daha az hareket edebiliyor. İstirahat tatlı kozu dene bakalım☺️
__babyandme__ kezbugokce teşekkür ederim, biraz hava almak için dışarı çıktım babasının sesini duydugunda da tekmelemeye basladı, ya da hava almak iyi geldi bilmiyorum ama hareketlerini hissettim ve içim rahatladı ♥️