kraz Seda_nur4760 doktor bana folbiol verdi burda bayanların yazdıklarına göre yüksek bir ilaç dediler ama ben emin olamadım günde bir şeklinde kullanmamı söyledi doktor 🤷🏼♀️
Seda_nur4760 kraz folibolu genelde sağlık Ocağı veriyor bende kullandım doktor gün aşırı kullan dedi yak birgün iç bir gün içme demişti
yenianneoluyorumben34 Ben folbiol kullanmıştım doktorumun tavsiyesi ile 2. Ayda çok şükür gebelik oluştu yüksek mg Folik asit ama faydalı