ogretmenhaniimm Kızlar tecrübeli olanlar lütfen yorum yapsın yaklaşık 10 haftalık. Sizce cinsiyet nedir ?
humaakusu Aynı benim utrsason resmine benziyor bana erkek dedi doktorlar ama tam net değil bende görünce erkeğe benzettim sizin bebeğinizi de ♥️
ogretmenhaniimm Ya bende erkek hissediyorum . Ama chatgpt’ye attım en baştan beri kız diyor . Siz kaçıncı haftada öğrendiniz ? @humaakusu
ferihaninbeyazgeceligi Kesemiz benziyor ama benimde daha cinsiyet belli degil14+2 bakalım ne çıkacak😅😅
humaakusu ogretmenhaniimm daha nub açısı çok belirgin olmadığı için yapay zeka yanılıyor iki üç haftaya doktora gittiğinizde belli olur inşAllah 🤗