Merhabalar. Ben ilk gebeliğimde çok güzel bir vajinal doğum gerçekleştirdim devlet hastanesinde. Şuan ikinci gebeliğimde ikizlerimi bekliyorum ve neyle karşılaşacağımı bilmiyorum. 11. Haftadayım ve daha tek yumurta mı değil mi onu bile bilmiyorum. 8 haftalıkken momo ikizleri olabilir demişti doktorum. Haftaya perinatolojiye randevum var belli olur herhalde. Ve asıl merak ettiğim konu bu durumda olup vajinal doğuran var mı acaba devlette nasıl bir yol izleniyor bu çoğul gebelikte. Ilk gebeliğimde de imizde fakat birinin kalbi atmadı ve gitti ben yine perinatoloji takipli devam edip orada doğum yapmıştım. Şimdi nasil olacak ne bekliyor beni hiç bilmiyorum. Basından geçenler buyursunlar..