gebebirisi08 kizlar kalp atisini duyduk 6+5 te hersey normal dedi doktor bir ay sonra gel dedi ama ben korkuyorum birsey olurmu diye evdeyim hep dinleniyorum her hangi bisey olurmu acaba sizce ilk cocugumu kalbi atmadi korktugum icin soruyorum
allyslife gebebirisi08 ben de ilk bebeğimi kaybettim, insan korkuyor ama geçecek canım. İlk 2 ay 2 haftada bir gidiyordum kontrole, kendimi yıpratıyordum ama şükür ki aştım, 15.haftadayım, her şey yolunda. Sıkma canını sen de, sakince bekle, bebeğin seninle
aslmoms gebebirisi08 Benim doktorum şöyle demişti ; Eğer sağlıklı bir gebelikse ne yaparsanız yapın o bebek doğar. Kendinizi yıpratmadan sağlıcakla inşallah 💜🌸
beyza_gmsgl gebebirisi08 benim de daha çnce İki kaybım var sebebi pıhtılaşma şuan 18 haftalığız. İlk zamanlqr doktorum 2 haftada 1 çağırdı. Oksapar iğne asprin ve progestan kullanıyorum. İlk ikisini herkese hemen demiştim bu sefer bebeğimi aileler hariç herkesten sakladım. Kayınvalidem bile eşimin isteği üzerine 13.haftada öğrendi (hemen herkese telefon açıp naklen yayın yaptığı için) ne olursa olsun bence kimseye demeyin iyi niyetlw bile bakıyp olsalar göz değiyo. Nazar var peygamberimiz bile söylemiş. Ama içinizi ferah tutun allahın izniyle sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. Biz sürekli bi yerlere yardım yapıylrız yemi biri öğrenince gidp askıya ekmek bırakıyoruz. Paikopatça geliyo kulağa ama…
gebebirisi08 allyslife insallah sagliklica kucagimiza almayi nasip eder benide 1 ay sonra gel dedi hersey normal dedi cevreme soyledim korkuyorum nazar vs ondan dolayi icime kuşku düştü tesekkurler bilgi icin
gebebirisi08 aslmoms evet dogru amin insallah ama insan korkuyor iste acaba bisey olurmy diye 8 haftaya gidiyoruz suan insallah bisey olmaz
allyslife gebebirisi08 yinr olabildiğince çevreye yayma bence, ben 15.haftadayım daha kuzenlerim bile bilmiyor sadece anne babalar biliyor