cuteregina bestem6 ben göremedim maalesef ben de bu testi öğrenmiştim hamile olduğumu çok silik çıkmıştı iki kere yapmıştım ama bunda göremedim
esiladuhan bestem6 8de negatif 10da aşırı silik pozitif görmüştüm ben bi kaç gün sonra tekrar denemek en mantıklısı Bu arada sanki sipsilik bir çizgi var gibi
bestem6 smyyy95 silik bi çizgi var fotoğraf ta çok iyi çıkmadı ama yalancı pozitif vermesinden korkuyorum
simavi Ben çok silik bir çizgi gördüm/ kaç saat geçti aradan koyulaşma var mı? Geçen ben de avox ile yaotım çıkmamıştı bu şekilde :)