kızlar ben dış gebelik geçirdim 11 gün hastanede kaldım. iğne ile düşmeyince kapalı ameliyat oldum. 4.günüm bugun ve sağ kasık ağrım bel ve bacak ağrım var. böyle sızlama gibi çözemiyorumda korkuyorum. sanki böyle bacagım kasılmış gibi ameliyattan sonra bu normalmi? psikolojik olabilir mi? sizin ameliyat süreciniz nasılsı yardımcı olurmusunuz?